neděle 24. prosince 2017

Učím se sebe-ovládat, sebe-uzdravovat a vést vyvážený život

Vím, že opravdový život naleznu po odstranění nezdravých názorů, vědomých i nevědomých negativních představ a destruktivních buněčných vzpomínek, které v sobě mám z různých dřívějších emocionálních zranění a zklamání, kterým jsem dovolil, aby se ve mě vytvořily. Tím, že už to vím, se učím velmi rychle nacítit, nacházet a uvidět vše tak, abych poznal své strachy a obavy, přijal je, rozpustil a vyléčil. Vše je o křehké rovnováze, na které stojí celý Vesmír, i my lidé, jakožto jeho nedílnou součástí. Tím, že budu žít vyvážený život na všech úrovních, sehrávám v této důležité vesmírné rovnováze, a tím i sám v sobě velmi významnou roli. Dovoluji si již proto, energeticky a nadšeně užívat každého okamžiku života, a přesto činit správné volby a rozhodnutí pro sebe i druhé. Učím se, a vytvářím láskyplné příznivé okolnosti pro svůj život a radostně tančím s ostatními, i se samotným životem. Už vím, že jsem tak schopný, jak věřím, že jsem. Pokud se budu ještě více soustředit na Boha svou důvěrou a odevzdáním se, dovolím této vyšší inteligenci ještě intenzivněji plnit moje niterná přání, touhy a sny vycházející z uzdraveného Srdce a Duše.

Audio - Léčivá meditace




Žádné komentáře:

Okomentovat