sobota 9. prosince 2017

Učím se být trpělivý

Rozhodl jsem se aktivně, trpělivě a klidně čekat a věřit, že to, co má přijít a to, co se má stát, se stane tehdy, kdy to má přijít. A přesně tehdy, kdy se to má stát. Božské načasování všeho je naprosto dokonalé a někdy se prostě jakožto lidé musíme naučit trpělivě čekat. Protože trpělivost přináší růže. Učím se, a dokážu to, se v takovýchto situacích maximálně uvolnit, protože vím, že jsem pod ochranou samotného Boha. Věřím v nepodmíněnou Boží lásku a v to, že Bůh mi dá všechno, co skutečně potřebuji, až sám uzná za vhodné. Přesně v okamžik, až na to budu připravený. A to bude pro mě přesně ten pravý okamžik. Milovat sám sebe mohu ihned, bez čekání na jiné osoby, věci či jakékoliv vnější okolnosti, takže mám teď vlastně všechno, co potřebuji. Rozhodl jsem se, že se mohu cítit klidný a naplněný a z každého prožívaného okamžiku si mohu vždy vzít to nejlepší, co mi nabídne.

Audio - Léčivá meditace


Žádné komentáře:

Okomentovat